Přeskočit na hlavní obsah

Review- I'll give you sun

Název- Dám ti slunce
Autor- Jandy Nelson
Rok vydání- 2016
Nakladatelství- CooBoo
Počet stran- 360

Anotace-Jude a její dvojče Noah jsou si neuvěřitelně blízcí. Když je jim třináct, Jude pochopí, že je krásná, a Noah zas, že je gay. Třináctiletý Noah má kromě své sestry už jen jedinou lásku: kreslení. A dělá všechno pro to, aby se dostal na prestižní uměleckou školu. Jude naproti tomu víc řeší kluky. O tři roky později je všechno jinak. Na školu snů se dostala Jude, ale je z ní zakřiknutá šedá myška, co se schovává za své výtvory. Z Noaha se stal pařmen a lamač dívčích srdcí. A jejich máma je mrtvá. Dvojčata spolu skoro nemluví a ani jeden nedokáže říct, proč vlastně. A jejich životy jsou bez toho druhého úplné pouze z poloviny. Podaří se jim najít k sobě zase cestu, poskládat svůj svět a získat šanci na šťastný život?

Tuhle knihu jste už nejspíš viděli v minulém článku. Byla to poslední kniha, kterou jsem teď přečetla a stala se mojí nejoblíbenější. Ze začátku mi připadala trošku  nudná, ale na dalších stránkách mě naprosto uchvátila. Ačkoli nemám moc ráda když se v knížkách střídá pohled, vím, že to dělám knížce na wattpadu, ale asi to už dělat nebudu, tak tady mi to nevadilo, protože to bylo v jiných letech. Jeden pohled vyprávěl přítomnost, druhý minulost. 
Jude i Noaha jsem si rychle oblíbila. Noaha, ale více. Nevím proč, ale je mi mnohem víc sympatický než Jude. 
V příběhu dojde i na lásku. Takže má takové zaláskované příběhy rád určitě tam svoje najde také.
Hodně se mi líbí, že v knížce jsou i strašně milé a zábavné vedlejší postavy, třeba Oscar. Všichni účinkující mají své příběhy propojené, nikdo tam není jen tak.
Knížka se mi jednoduše moc líbila a doporučila bych ji všem. Je to sice young- adult, ale chytrá a jiná. Podobnou knížku jsem nikdy nečetla. 


Pokud chcete, aby se vám děly zázraky, musíte je vidět.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Christmas talk

Já tak miluji Vánoce a povídání si o nich. Vždycky se můžete dostat k něčemu jinému. A proto jsem si dneska připravila Christmas talk.
Prostě takové povídání, najdu si i možná pár otázek o Vánocích, dám vám sem moje oblíbené věci o Vánocích a bude to prostě takovej mišmaš.
Proč bychom vlastně měli mít ty Vánoce rádi? Vždyť to jsou vlastně prázdniny ke konci roku kdy od ostatních dostaneme nějaké dárky. Ano, sice to tak nějak vypadá, ale to neznamená, že to tak je.
 Vánoce jsou o tom abychom byli s těmi, které máme rádi a aby jsme si s nimi ten čas užili. Je to o tom abychom byli šťastní a s přáteli, protože ti jsou naše štěstí. Dárky, cukroví a dovolená jsou vlastně jen bonus.
Když jsem byla malá Vánoce jsem vlastně opravdu brala jako den kdy dostanu nějaké dárky, ale to asi každé dítě. Ale doteď mám Vánoce spojené se zdobením stromečku, to jsem dělala vždycky s tatínkem.

Když už jsem u těch stromečků, máte doma živá a nebo umělý? My měli živý asi jen třikrát, jinak jsme měli umělý. …

Happiness #1

V téhle nové sérii bych vám ráda říkala o maličkostech, které mne každý den potěší. Možná to je divné, ale já sama si to potřebuji připomínat, takže proč se o štěstí nepodělit i s vámi. Chtěla bych, aby tohle byla taková motivace a oáza štěstí (tohle zní fakt dost špatně, ale chápete mě), takže sem budu dávat i nějaké hezké citáty a obrázky.

Úsměv cizího člověka v tramvaji
Dobrá snídaně
Čokoláda
Koťátka a šťeňátka

Welcome

Ahoj,
vítám tě na tomhle novém blogu. Asi si říkáš proč sweet world, ale na to je jednoduchá odpověď. Jsem dívka, která téměř stále žije ve svém sladkém světě, kde jde vše podle představ.
Ať už počasí, tak i vztahy. No, ale pak je tu taky realita, která mě  ničí. Všude nenávist a zloba. Hmm, ale s tím se musím smířit.
Možná mě znáš z mého skoro dva roky starého blogu storyholky. Ten na internetu sice pořád je a bude, ale už na něj články přistávat nebudou. Přece jenom jsem trochu vyrostla. Zjistila jsem hodně věcí. Třeba, že nejvodnatější řeka Afriky je Kongo. Nebo jak jednoduché je obejmout kluka. A taky, že jsou i lidé, kteří vypadají jako přátelé, ale také tak jenom vypadají. pak tu jsou také lidé, kteří přáteli opravdu jsou. Ale to co máme rádi si musíme pořádně hlídat a starat, jinak to zmizí. Hlídejte si osoby v životě, o které stojíte.

Chtěla bych prostě začít novou kapitolu. Chci aby tenhle blog byl místo, kam budu chodit ráda. Nechci abych se do toho musela nutit. Chci být sa…