Přeskočit na hlavní obsah

The best books of 2016

Možná to o mně nevíte, ale strašně ráda čtu. Za tento rok jsem přečetla asi okolo padesáti knih což je (podle mě) docela dobrý výkon. samozřejmě, že vám sem nebudu vypisovat všechny, ale napíšu vám sem jen pár těch nejlepších.
Výsledek obrázku pro 100 přáníZnáte ten pocit když jste s někým šíleně pohádaní, vy mu napíšete ,, omluvný" dopis a ten člověk vám napíše, že jste ho dojali. Nic víc. A pak jak máte pobrat jestli jste v pohodě a nebo ne? -_- Ale to už je v pohodě.

100 přání 
Příběh této knihy se odehrává v hlavním městě Itálie, Římě. Hlavní hrdinka vejde do knihkupectví a narazí na prodavačku, která umí létat. Hrdinka dostane možnost splnit lidem kolem sebe 100 přání. Poslední si může nechat pro sebe.
Tahle knížka se mi moc líbila. Sice jsem jí četla ze začátku roku takže  si ji moc nepamatuji, ale byla jsem z ní nadšená.



Výsledek obrázku pro drahokamy sérieSérie Drahokamy
Gwendolynina sestřenice má brzy poprvé přeskočit v čase. ale co když se stala chyba a místo ní přeskočí Gwendolyn? A jaké to je být zamilovaná do arogantního tupce?
Výsledek obrázku pro stříbrná kniha snůTyhle tři knížky jsem si fakt zamilovala a jestli jste je nečetli tak si je přečtěte. Fakt nevím jak bych to popsala, ale tyhle knížky nemůžu nemilovat. Je to prostě dokonalé! Když nevím co číst sáhnu po těhle knížkách a vždycky vím, že nebudu zklamaná.

Snová série
Tajuplné dveře s klikou ve tvaru ještěrky, mluvící sochy a zdivočelá chůva se sekerou… sny Liv Silberové jsou poslední dobou docela strašidelné. Obzvlášť jeden ji neustále pronásleduje. V tomhle snu je v noci na hřbitově a pozoruje čtyři kluky během jakéhosi podivného magického rituálu.
Tahle série je od stejné autorky jako Drahokamy. Autorka dokáže i smutné situace napsat s humorem. Obdivuji na ní i to, že všechno dokáže vymyslet tak, že to dává smysl. Z téhle série jsem četla jen dvě první knížky, ale teď už se chystám na třetí.

Bajky Barda Beedleho
Kdo jste četl Harryho Pottera určitě, víte o co se jedná. Jsou to bajky ze světa kouzelníků.  Pro nás je nejznámější ta o třech bratrech a relikviích smrti. K bajkám jsou přidány i poznámky Albuse Brumbála, většinou se jedná o historii a o názory lidí.
Výsledek obrázku pro škola dobra a zla všechny tři knihyNa mě je ta kniha celkem krátká, ale i tak se mi líbila. Bajky jsou zajímavé a i poznámky Brumbála jsou poutavé. Moc se mi líbil takový malý detail. V knížce je napsáno, že ji přeložila Hermiona Grangerová, což je podle mě úplně strašně super.

Škola dobra a zla
Sofie a Agáta, dvě obyčejné holky ze světa smrtelíků, se dostanou do světa pohádek. 
Výsledek obrázku pro malý princAno, tenhle rok jsem trochu ulítávala na sériích. Tahle série se mi ze začátku moc nelíbila, ale v druhém díle mě opravdu velmi upoutala a dostala se mezi mé nejoblíbenější knihy roku 2016. 

Malý Princ
Sice jsem ho četla už jako malá, ale stejně jsem ho ještě nějak moc nechápala. Nedávno jsem si ho přečetla znovu a už jsem zase chápala o něco víc. V téhle knížce budu asi dokonce života odkrývat tajemství.

Jaké knížky za tento rok jsou vaše nejoblíbenější? A kolik jste jich přečetli? Tak pa!

Komentáře

  1. Kerstin Gierová. Já tu autorku naprosto miluji. :) Jestli neznáš, můžu jen a jen doporučit Talon. Je to fantasy, od autorky Julie Kagawa, nemám ani jednu věc, co bych tomu vytkla. Můžu dokonce říct, že je to ta nejlepší kniha, kterou jsem zatím četla a to je co říct, když jsem tohp přečetla tolik.
    Za minulý rok jsem přečetla něco kolem 80 knih, ale počítám do toho i pár sbírek poezie, takže tak 60 normální prózy. Každopádně, jak jsem už zmínila, má nejoblíbenější je Talon. A pak samozřejmě Trilogie Nadpozemská. Tu ti, jen tak mimochodem, taky doporučuji, jelikož je naprosto skvělá. :)
    Pěkný článek. :)
    Mirenia124 - wattpad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc<3
      Na knížky se určitě podívám- Na wattpad píšu, mám tam sice jen jeden příběh, ale jestli si ho cheš přečíst tak se jmenuje Jsi Můj První.

      Vymazat
  2. Ahoj, jak už možná víš, tak jsem skončila s blogem, ale s radostí ti mohu oznámit, že s blogováním nekončím. Založila jsem si nový blog, který najdeš pod adresou http://life-is-my-long-story.blog.cz. A jelikož jsi ty byla na mém předchozím blogu SB, tak bych se tě chtěla zeptat, jestli ním chceš zůstat i nadále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsi se rozhodla blogovat dál :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Happiness #1

V téhle nové sérii bych vám ráda říkala o maličkostech, které mne každý den potěší. Možná to je divné, ale já sama si to potřebuji připomínat, takže proč se o štěstí nepodělit i s vámi. Chtěla bych, aby tohle byla taková motivace a oáza štěstí (tohle zní fakt dost špatně, ale chápete mě), takže sem budu dávat i nějaké hezké citáty a obrázky.

Úsměv cizího člověka v tramvaji
Dobrá snídaně
Čokoláda
Koťátka a šťeňátka

Christmas talk

Já tak miluji Vánoce a povídání si o nich. Vždycky se můžete dostat k něčemu jinému. A proto jsem si dneska připravila Christmas talk.
Prostě takové povídání, najdu si i možná pár otázek o Vánocích, dám vám sem moje oblíbené věci o Vánocích a bude to prostě takovej mišmaš.
Proč bychom vlastně měli mít ty Vánoce rádi? Vždyť to jsou vlastně prázdniny ke konci roku kdy od ostatních dostaneme nějaké dárky. Ano, sice to tak nějak vypadá, ale to neznamená, že to tak je.
 Vánoce jsou o tom abychom byli s těmi, které máme rádi a aby jsme si s nimi ten čas užili. Je to o tom abychom byli šťastní a s přáteli, protože ti jsou naše štěstí. Dárky, cukroví a dovolená jsou vlastně jen bonus.
Když jsem byla malá Vánoce jsem vlastně opravdu brala jako den kdy dostanu nějaké dárky, ale to asi každé dítě. Ale doteď mám Vánoce spojené se zdobením stromečku, to jsem dělala vždycky s tatínkem.

Když už jsem u těch stromečků, máte doma živá a nebo umělý? My měli živý asi jen třikrát, jinak jsme měli umělý. …

Welcome

Ahoj,
vítám tě na tomhle novém blogu. Asi si říkáš proč sweet world, ale na to je jednoduchá odpověď. Jsem dívka, která téměř stále žije ve svém sladkém světě, kde jde vše podle představ.
Ať už počasí, tak i vztahy. No, ale pak je tu taky realita, která mě  ničí. Všude nenávist a zloba. Hmm, ale s tím se musím smířit.
Možná mě znáš z mého skoro dva roky starého blogu storyholky. Ten na internetu sice pořád je a bude, ale už na něj články přistávat nebudou. Přece jenom jsem trochu vyrostla. Zjistila jsem hodně věcí. Třeba, že nejvodnatější řeka Afriky je Kongo. Nebo jak jednoduché je obejmout kluka. A taky, že jsou i lidé, kteří vypadají jako přátelé, ale také tak jenom vypadají. pak tu jsou také lidé, kteří přáteli opravdu jsou. Ale to co máme rádi si musíme pořádně hlídat a starat, jinak to zmizí. Hlídejte si osoby v životě, o které stojíte.

Chtěla bych prostě začít novou kapitolu. Chci aby tenhle blog byl místo, kam budu chodit ráda. Nechci abych se do toho musela nutit. Chci být sa…